Söndag 24 mars 2013

Hej på er, det blev ingen bra uppdatering idag pågrund av att jag verkligen inte har haft tid till datorn över huvud taget. Iallafall så har jag varit i stallet idag, ridit Birka och Ella plus att jag hjälpte Therese och Oskar i stallet. Fotade även när Therese red Zano lite grann :)
 
Birka och Ella var verkligen helt galna idag, inte alls sig själva. Ella skenade iväg med mig när jag skrittade ut en sväng och Birka taktade och bockade hela tiden. Den ända gången hon gick framåt var när jag galopperade henne. 
 
Färgade håret nu på kvällen, en ganska skum dag faktiskt. Känner inte igen mig själv längre och inte mina små rara prinsessor heller. Tror de har blivit helt galna nu när det håller på att bli vår och så har dom ju ganska mycket energi i kroppen också.
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0