Onsdag 13 mars 2013

Hejsan alla underbara läsare! Jag har haft en jättebra och ganska lång dag. Tog moppen till skolan och mötte upp Ellen och Carolina, sen efter skolan så skjutsade jag hem Ellen och åkte sedan hem och slängde i mig lite mat. Tog moppen till stallet, hjälpte Therese att ta in alla hästarna och sen ta av alla täcken. 
 
Red faktiskt ut en sväng själv på Effe idag, han skulle bara skrittas en stund då han var sjuk i förra veckan och Therese skulle iväg. Så då fick jag göra de :) Effe var som vanligt jätte snäll även fast det blåste och små snöade lite. Vi gick förbi ett par läskiga får och lite tegelstenar och tegelpannor som var inplastade. Kände mig jätte nöjd över att ha ridit ut på fina Effe själv, i och med självförtroendet och allt sånt. 
 
Imorgon åker jag till stallet en stund också, rider antaglien Effe då också. Sen så är det ju en massa annat stallfix och sånt. Tror jag är där vid 11-12 någon gång, så jag får sova ut ordentligt! Vad ska ni hitta på imorgon?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0