Lördag 23 mars 2013

Godmorgon på er alla fina läsare! Idag lyste solen in genom fönstret när jag vaknade och det känns som att det kommer att bli en jättebra vårdag. Om en stund ska jag åka till stallet, ska bara käka frukost först. 
 
Ska fota hästarna i hagarna lite och sen så ska jag rida Birka och Ella i paddocken, Therese longerar Ella först. Så det inte blir någon rodeoridning. Sen så ska jag skritta ut en sväng på Peffson. 
 
Igår hann jag bara rida Peffson, eftersom jag agerade fotograf för Therese. Vad tyckte ni om bilderna igår? Det kommer komma upp ännu flera idag, så håll utkik :)
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia Axelsson

Vad använder du för kamera när du fotar? Bläddrade igenom ditt arkiv och såg ett inlägg där du undrade om du skulle köpa Canon eller Nikon, Vad blev det för kamera? Nog missat det om du redan sagt det ;)
kram ♥

2013-03-23 @ 10:15:12
URL: http://axelssonjulias.blogg.se
Postat av: Maja

Vilka fina hästar:)

Svar: Tack, alla står på Stall Hjälmvik! :)
Lina Ericson Stahlin

2013-03-23 @ 15:06:03
URL: http://majia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0