Jag ser inga fel, för jag blundar för sanningen..

Har verkligen haft en jättebra dag! Vi hade idrottsdag i skolan och jag och Nanna kom två i dubbeltuneringen, tycker faktiskt att badminton är ganska roligt och jag är riktigt nöjd med dagen insatts. Ganska trött och degig nu faktiskt. Sen efter skolan pkte jag som vanligt till stallet och kameran var med!
 
Myste med Birka i stallet och sen tog vi oss en mysig uteritt på ungefär 30 minuter. Birka skötte sig jättebra och det var första gången jag hade sadel på henne på flera veckor, lite konstig känsla faktiskt. Gosade lite med Ella också, men han inte borsta och greja då tiden rent ut sagt flög iväg.
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska till stallet igen. Tar med kameran och hinner antagligen fota hästarna lite när dom står ute i hagarna, får hoppas det blir fint väder bara! Imorgon ska jag rida Peffson och Birka. Kanske jag tar och promenerar med Ella också, men det beror på vad klockan blir. 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0