If it's hurts, run faster!

Känner verkligen att jag har fått motivation till att börja träna igen. Men att jag fortfarande behöver mer motivation till andra saker.. Iallafall så nu när våren är här och det är varmare ute så ska jag införskaffa mig ett par ordentliga idrottskläder och verkligen dra ut och springa. 
 
Nu när motivationen är på topp så blir allt lättare! Hela påsklovet och praoveckan kommer jag dra ut på powerwalks till att börja med och sedan börja springa. Kondition är också viktigt i ridningen, så man orkar rida flera hästar. Ibland kan två shetlandsponnyer suga ur en all kraft man har..!
 
Känner mig på topp, nu kör vi! Någon som är på och också vill köra igång?
 
 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Nanna Andersson

Det kan du ge dig på!! :D

2013-03-28 @ 19:34:52
URL: http://successen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0