godnatt och sov gott allihopa

Nu går jag och lägger mig! Red ut på Effe förut förresten, han skötte sig jättebra faktiskt och jag kände mig jätte säker. Flyttade lite för skänkeln och jobbade honom i skritten, gud vilken fin ponny han är. Så tråkigt att han åker redan nästa vecka, nu när vi börjar hitta varandra...
 
Imorgon åker jag till stallet igen, är där runt 9-10 ungefär. Det beror lite på när jag vaknar också! Tar en sväng förbi affären innan jag åker till stallet, ska köpa med mig något gott att fika med tänkte jag. Både jag och Oskar har ju fyllt år redan :)
 
Även D-ponnys kan ha flätad pannlugg ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0