Allt är bara väldigt...

... bloggar inte imorgon. Måste verkligen starta om mitt liv, pausar bloggen igen. Förlåt men det är det bästa för mig just nu. Kommer tillbaka när jag känner för de, all motivation är borta. Hoppas ni alla mår bättre än jag, kram på er <3

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie

Åh vännen! Du vet vart du har mig om du vill prata! Du vet att din blogg är grym och även om du tar en paus som alla bloggare behöver ibland så är jag säker på att alla kommer stanna kvar och fortsätta följa din resa tillsammans med shettisarna när motivationen är tillbaka! Du har hjälpt mig otroligt mycket så om du vill ha hjälp av mig så hör bara av dig!

Ha det toppen nu medans du är borta världens finaste och kom tillbaka när du själv vill och orkar! Puss och kram :* <3

Svar: <3
Lina Ericson Stahlin

2013-03-17 @ 23:04:03
URL: http://icelandicforever.blogg.se
Postat av: Emelie

http://www.stuterikan.se/
Effe är med under "unghästar" :)

2013-03-19 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0