Svar på frågestund #5

Frågor från: Josefin (ingen blogg länkad)
Vilken färg är det på ditt nya rum? Det är lite mörkbrun aktigt.
 
Gillar du Smink? Ja om det inte blir för mycket.
 
Rida/Ta det lungt? Rida ofc!
 
Mysa med familj/ ut och festa? Ingen kommentar.
 
Hästar/andra djur? Hästar helt klart, men jag älskar mina djur jätte mycket också.
 
Dö/Ta en spruta? Jag skulle nog ta en spruta faktiskt... även fast det är det värsta jag vet...
 
Osminkad/ sminkad? Beror helt på vad man gör eller vart man ska.
 
Ella och Birka/ Dom andra hästarna i stallet? Birka och Ella.
 

 
Frågor från: Evelina Jensen (ingen blogg länkad)
Viker du pappret när du är på toaletten eller bara du skrynklar ihop det? Hmm.. jag viker pappret...

Borstar du tänderna regelbundet? Självklart.
 
Vad tycker du om dina systrar? Såklart att jag tycker om dom, det är ju mina syskon men ibland... kan dom vara de störigast jobbigaste varelserna som finns.
 

 
Frågor från: Esmeralda Fall (http://esmeraldafall.blogg.se)
Vad tycker du om islandshästar? Jag tycker dom är otroligt söta och hade gärna velat lära mig mer om den "delen av ridsporten".
 
Hur länge har du ridit? Jag har nu ridit i cirka 1 år och 2 månader.
 
Din dröm med hästarna? Min dröm är att utveckals och tillslut komma upp på ponnyerna och förhoppningsvis tävla en del.
 

 
Frågor från: Daniela (http://riddez.blogg.se)
Om du fick välja tre saker att ta med på en öde ö, vad skulle de va? En båt som kan ta mig hem igen, mat och min iPhone.
 
Det första du gör på morgonen? Jag går på toa.. ;)
 
Det sista du gör på kvällen? Kollar igenom Instagram, facebook och allt annat på mobilen.
 
Din värsta mardröm? Oh, den handlade om katter och biljard. Jag skulle typ mörda katterna med biljardkulor och sen när jag skulle sova i drömmen, hemsökte en katt mig och upprepade hela tiden att "en katt har 9 liv, mig tar du inte dö på så lätt...!"
 
Din bästa dröm? När jag har drömt att jag har någonting som jag, när jag sen vaknar blir jätte ledsen för jag märker att jag inte har de... Typ en egen häst, pojkvän, en massa pengar, osv.
 
De sista svaren kommer upp imorgon!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0