Nu sa jag emot mig själv igen!

Hej på er! Vet vad ni tänker, "är hon tillbaka här igen?" 
OCH JA DET ÄR JAG
 
Läste igenom mina tidigare inlägg och hittade ett inlägg där det stod att "hur man får en bättre blogg". Där stod det, håll inte på att byta blogg hit och dit. Man tappar läsare och folk glömmer vem du är!
 
Jag gjorde det bara för att jag tyckte bloggnamnet var svårt, men om bloggnamnet hade varit svårt hade statistiken inte varit som den är. 
 
Kommer tillbaka till ericsonstahlin.blogg.se - det är här jag trivs som bäst och här kommer jag alltid att trivas bäst! Det är mina vänner som fått mig att inse detta (HAHAH) och speciellt en vän som hjälpt mig mycket! ♥
 
Har ni några frågor är det bara att fråga! de vet ni :*
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: julia zakrisson

Nu blev jag glad!!! :) på nått sätt gillar jag denna bloggen mer en den nya :DD Vi måste verkligen ses nån gång det var länge sedan sist ;) kram <3

2013-01-29 @ 21:47:11
Postat av: Lydia

Fin blogg!^^ kika gärna in min

2013-01-29 @ 21:51:56
URL: http://teeamjump.blogg.se
Postat av: Emelie

Hur höga är de?? :)

Svar: Birka är 105cm och Ella är 103cm :)
Lina Ericson Stahlin

2013-01-30 @ 12:53:12
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0