Min dag

Hej på er alla underbara läsare!
 
Nu får jag äntligen sätta mig vid datorn utan att ha en massa andra saker att tänka på. Som sagt så sov jag och Karin över hos Evelina igår till idag och vi var allmänt störda.
 
Idag har jag varit i stallet hela dagen. Åkta dit så jag var där vid kvart i tolv, började mocka och fixa allt stall jobb och vid ett kom Oskar och Therese. Vi gjorde färdigt hela stallet och sen tog jag en liten sväng på Ella.
 
Jag red runt Kärreberg och Oskar och Therese gick med, de tog också med Hobbe. Ella skötte sig fint, honfick ha halv långa tyglar hela turen och bara titta och vänja sig. Bra miljö träning det där ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0