Lördag 26 januari 2013

Godmorgon på er allihopa!
Just nu sitter jag och kollar lite på tv och äter frukost. Farfar kör mig till stallet vid halv tolv ungefär. Först rider jag Ella och sen börjar jag lite smått att fixa i stallet. Therese och Oskar skulle åka och köpa pellets, så jag vet inte riktigt när dom kommer hem. 
 
Sen så hämtar pappa mig på stallet senare i eftermiddag och så spenderar vi kvällen hemma framför någon film. Tjejerna är hos mamma, så det blir bara jag och pappa. 
 
Har fixat ett par tidsintällda till er, men ska också försöka uppdatera lite från mobilen. Vad ska ni göra idag? :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0