jag längtar saknar vill å önskar

jag längtar till sommaren
jag längtar tills jag får träffa Malin
jag vill börja hoppa Ella
jag saknar den tid vi hade
jag saknar en person att älska och kalla min
jag vill ha min systemkamera
jag vill räcka till åt allla
jag vill att ni ska vara mina egna
jag vill ha råd med allt
jag önskar att jag hade mer ledig tid
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Mamma

Som mamma är det så kul att följa dig via din blogg, Du skriver både roliga och intressanta inlägg. Var stolt över dig själv gumman, för Du är på riktigt en mycket fin människa. Både jag och din far är ju givetvis så stolta över dig, inte bara för att Du är våran dotter utan även faktiskt för den Du är. Sen räcker Du mer än till och din kamera kommer snart vara i dina ägor. Puss mitt första älskade barn, lev, upplev och våga vägra. Älskar dig så, min fina Lina <3

2013-01-05 @ 13:22:54
Postat av: Nanna Andersson

oj, va coola vi är!! <3

2013-01-06 @ 01:49:14
URL: http://successen.blogg.se
Postat av: Nanna Andersson

oj, va coola vi är!! <3

2013-01-06 @ 01:49:15
URL: http://successen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0