Hittat tillbaka igen...

Känner att jag har hittat tillbaka till bloggen, hade inte en så lång paus men de få dagarna räckte för att få ordning på allt igen. Vi har inte så mycket läxor kvar och jag har gjort mig en liten planering för de kommande veckorna. Har hittat lite nya inspirations källor och fått nya bloggidéer, även fixat med blogg designen och känner mig riktigt nöjd. Ett inlägg om vad som hänt de senaste dagarna kommer upp om en stund.
 
Har också satt nya mål med bloggen, vet inte om jag publicerar alla dom här. Då känns de som att jag måste leva upp till alla dom kraven, annars blir folk sura och bara skriver en massa onödiga kommentarer. Så jag tror jag håll de lite för mig själv och några publicerar jag kanske senare.
 
Jag kommer i framtiden bara publicera ordentliga, läsvärda inlägg. Sen när jag får min kamera i födelsedags present så kommer det vara en massa nya bilder - varje dag. Vad tycker ni om det?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jonna - ponnyvalack

Go girl! det blir super :D du har tvillingbloggen bara några klick ifrån dig om du behöver luta dig mot någon <3

Svar: Tack Jonna, du är bäst <3
Lina Ericson Stahlin

2013-01-21 @ 18:33:39
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0