Fredag 25 januari 2013

Hej på er alla grymma läsare! Nu har statistiken blivit som vanligt igen och en massa kommentarer fortsättar att rulla in, vilket är underabart.
 
Efter skolan så åker jag till stallet. Rider både Birka och Ella en liten sväng, tror dom är ganska pigga nu när dom har vilat lite. Sen om jag får tid över så ska jag kanske ta och putsa sadel, den är ganska smutsig/dammig, och speciellt sadelgjorden. Ikväll tror jag att jag ska snacka facetime med lite vänner som man inte träffat på länge/eller inte träffat alls ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Evelinn Bladström

Så söt! :D

2013-01-25 @ 15:49:39
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0