en dag i stallet väntas

Pratade med Therese för ett tag sedan. Jag tar bussen direkt efter skolan till stallet. Byter om lite snabbt i sadelkammaren och sen rider jag dom små. Får ungefär 2 timmar i stallet, innan pappa hämtar mig. Bara för tidens skull får vi hoppas att varken Birka eller Ella har rullat sig. Eftersom dom har så tjock vinterpäls, så går dom utan täcken nu när det är hyfsat varmt ute.
Hoppas det funkar att vara i paddocken, det hade iallafall varit en fördel. 
 
Ikväll ska jag skypa en stund med finaste Malin också. Sen blir det nog att käka god mat och lite musigt snacks. Har inte riktigt bestämt mig om imorgon, funderar på om jag ska åka till stallet imorgon eller på söndag? En utav dom dagarna har jag tänkt att vara med en kompis. 
 
uppdaterar mer sen

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0