deepshit

Om man ska ha en bra blogg, ska den vara byggd på sanningar och inte en massa lögner. Det är likadant med kompisar, en kompisrelation ska vara byggd på sanningar och inte en massa lögner.
Kommer köra sanningen all in detta inlägget. Just to face the fact, men inga namn kommer upp.
 
Jag vet vilka en del männskor är men känner dom inte. Jag känner en del människor som jag inte är riktigt kompis med. Jag är kompis med en del människor, men som jag ändå inte öppnar mig för. Och jag har inte öppnat mig helt för många i mitt liv. Jag gillar att hålla en del saker för mig själv, varför berätta saker för folk man inte litar på till 100 procent? I mitt liv finns det bara 3 personer som jag kan prata med om ALLT, verkligen ALLT. (om man inte räknar med mammi och pappi).
 
Jag vet många som går bakom ryggen på mig och tror att jag inte kommer få reda på det för det var bara en liten sak, eller bara ett ord, eller bara ett rykte. Men jag vet. 
Jag vet många som ljuger för mig och tror att jag inte kommer få reda på det för det vara bara en liten sak, eller bara ett ord, eller bara ett rykte. Men jag vet.
Istället för att gå och snacka skit eller ljuga om mig. Prata med mig istället för om mig. För det är ju bara då jag kan göra något åt saken, det dina ord kommer absolut inte göra saken bättre.
 
Jag har blivit lurad många gånger. Öppnat mig lite smått med tiden, men stängt mig lika fort. Inte kunnat lita på personen även fast hon/han gav mig sitt ord. Jag har konfronterat en del folk när dom varit elaka mot mig på något sätt. För jag orkar inte leva med en massa idioter omkring mig. Då drar jag, skyll dig själv du fick din chans. 
 
Men det som nästan är värst är när någon lämnar en för att komma tillbaka när det passar. Jag funkar inte så! Du kan inte bara gå och vänta dig att jag ska stå där tills du kommer tillbaka. Är jag inte värd något för dig? Finns det "viktigare personer i ditt liv"? Säg det till mig då! Du får en chans, inga varningar.
 
Jag kommer aldrig att lita på dig igen, glöm det. Av en del anledningar är du den ända som har fått en andra chans, ta vara på den!!
 
Jag har inte så mycket vänner i skolan. Jag har inte så mycket nära vänner i skolan, rättare sagt. Utan mycket fler utan för skolan, känner massa fina vänner utanför skolan. Bästa Malin & Emelie och underbara Jonna ♥
 
Jag känner att det är väldigt viktigt med sanning. Både med bloggen och med vänner. 2013 kommer jag välja bort och ta till mig nytt. Nu kör vi! Någon mer som är på?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ronja

Kom gärna med förslag i min this or that frågestund!

2013-01-01 @ 14:53:30
URL: http://ronjaahultman.blogg.se
Postat av: Emma

Detta inlägget var väldigt bra. Man fick sig en tankeställare, man vet ju aldrig om den där ''hemligheten'' (eller vad det nu är) kommer läcka ut. Eller jo dom man litar på till 110% förstårs, dessutom finns det så många ''vänner'' som e falska som ändå inte kommer finnas där när man behöver dom och dom får man rensa bort.
2013 blir ett år jag ska rensa bort dom falska och skaffa nya riktiga vänner som kommer att finnas där.
Denna komentaren blev lite rörig men jag hoppas du förstår.

2013-01-01 @ 16:08:55
Postat av: Malin

Åh bästa du ! Du är verkligen en äkta vän! Jätte bra inlägg! Du är underbar! Det är verkligen guldvärt att du vill hjälpa oss med bloggen/designen o headern ! Hoppas verkligen att vi träffas på riktigt snart! Du är bäst glöm aldrig det! <3 i love you Lina kram <3

2013-01-01 @ 16:31:51
URL: http://icelandicforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh bästa du ! Du är verkligen en äkta vän! Jätte bra inlägg! Du är underbar! Det är verkligen guldvärt att du vill hjälpa oss med bloggen/designen o headern ! Hoppas verkligen att vi träffas på riktigt snart! Du är bäst glöm aldrig det! <3 i love you Lina kram <3

2013-01-01 @ 16:32:02
Postat av: Andrea Nilsson

kolla om det var just du som vann vecknas blogg hos
http://andreanilsson.blogg.se/

2013-01-01 @ 17:41:43
URL: http://andreanilsson.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Jag håller med dig! 2013 kör vi på sanningar. De blir bäst! Kram på dig <3

2013-01-01 @ 19:45:15
URL: http://esmeraldafall.blogg.se
Postat av: Esmeralda

Jag håller med dig! 2013 kör vi på sanningar. De blir bäst! Kram på dig <3

2013-01-01 @ 19:45:15
URL: http://esmeraldafall.blogg.se
Postat av: JONNA

Ja vetkligen, så himla bra skriver Lina! Jag har bli it utsatt för att rykten sprids om mig och det är oftast samma person/personer och näe, jag ska inte öppna mig så mycket som jag har gjort!

Shettispowergirls du och jag ♥

Svar: shettispowergirls du och jag ♥
Lina Ericson Stahlin

2013-01-03 @ 10:09:29
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0