blåa ögon på skäckar

Ja precis som rubriken lyder så tycker jag att det är otroligt fint med blåa ögon på skäckar!
 
Tamira har ju ett brunt öga och ett blått, men det är också sjukt fint. På bilden här nedan är det lite oklart och har för tillfället ingen bättre bild. Men sen när jag får min kamera så ska jag försöka ta lite bilder som jag givetvis kan lägga upp här!
 
Sen är det ganska speciellt och häftigt att Tamira har två olika ögon färger. Även fast det nu längre inte är lika unikt som det var. Har ni någon gång sett en skäck med ett brunt och ett blått öga?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: moa

Jag har bara sett en svart häst med ett blått och ett brunt öga <3

2013-01-13 @ 16:03:06
URL: http://moastyle.blogg.se
Postat av: Jonna - ponnyvalack

Väldigt fint är det! Jag har inte sätt någon skäck med blåa ögon men en skimmel (eller albino då, antagligen) och han var väldigt fin :D lite rosaaktig i huden..

2013-01-13 @ 17:50:07
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0