bad update

Hej på er! Ursäktar att uppdateringen inte har varit bra idag. Men jag hade ingen tid att fixa tidsinställda igår och det har inte varit mycket tid över idag.

Iallafall vid tio imorse tog jag och Nanna en buss till torp och spanade in mellandagsrean i ett par timmar. Vi hade det verkligen super mysigt och jag hittade lite saker som två tröjor och lite smycken.

Vid två tog vi bussen hem och var i varekil vid tre. Pappa hämtade oss på busstationen och så körde vi hem Nanna. Direkt när vi kom hem så bytte jag om och åkte till stallet. Nu ska jag snart ta en dusch och sedan sätta mig och fixa lite inlägg. Bland annat ett om dagens ridpass! :)


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ebba

Söt ponny :)

2013-01-02 @ 23:55:44
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va söt häst :)

2013-01-03 @ 00:11:12
URL: http://www.emmasvardagsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0