älskar er bloggläsare + ridpasset

Hej på er alla fina läsare! Ville bara säga att jag tycker om er väldigt mycket och alla de fina kommentarerna jag har fått de sista värmer verkligen. Tycker också det är jätte roligt att statistiken ligger på sen sån bra nivå just nu. Ni är verkligen bäst!

Ridpasset på Birka gick bra. Även fast vi hade saltat i paddocken så var det inte helt tinat, så det gick bara att skritta och trava. Birka var ganska pigg, kastade med huvudet och busade lite grann. Jobbade henne inte så hårt, krävde ingenting och lät henne ha halv långa tyglar. 
 
Nu ska jag fixa lite till saker på datorn, sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Man är ju alltid lite trött när skolan precis satt igång.
 
Dagens Birka

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Andrea Nilsson

var nu med i vecknas blogg hos http://andreanilsson.blogg.se/ :)
fin blogg :)

2013-01-10 @ 21:11:58
URL: http://andreanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0