SÖNDAG 24 FEBRUARI 2013

Godmorgon på er mina fantastiska läsare! Ännu en solig dag full med en massa stalljobb väntar. Ska bli riktigt roligt att åka till stallet idag igen, känns som att jag inte fick pussat tillräckligt på mina prinsessor även fast jag var i stallet närmare tre och en halv timma igår. 
 
Båda prinsessorna ska ridas och hela stallet ska fixas. Longerar Ella en sväng innan jag rider henne, det blir nog bäst så tror jag. Birka kanske rids i paddocken om inte Therese och Oskar ska rida ut, då hänger jag hellre med dom. 
 
Har faktiskt fixat ett par bra tidsinställda inlägg som jag tycker ni ska ta och kolla in! Vad ska ni hitta på idag?
 
favorit bilden från favorit passet med favorit prinsessan ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Theresé Hägglund

Sv; Tack så mycket :D

2013-02-24 @ 12:54:26
URL: http://tessiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0