Söndag 10 februari 2013

Godmorgon på er! Vaknade lite tidigare än vad jag egentligen behövde förut, men då kan man alltid passa på att blogga lite. Varför ska man alltid vakna tidigt på helgen istället för på vardagarna?
 
Idag ska jag en sväng till stallet, pappa kör mig så att jag är där vid 12 tiden så nu ska jag ta och äta frukost. Rider Birka och Ella, men kanske också någon utav ponnysarna. Det får vi se. Stallet ska iallafall fixas som vanligt och sen så fortsätter nog söndagen som vilken annan som helst.
 
Senare under dagen kommer det kanske upp en film som jag har grejat ett tag med. Lämnar datorn här hemma för att den står fortfarande och laddar upp. Om inte något problem inträffar dyker den upp så snart som möjligt. Vad ska ni hitta på idag? :D
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA - ponnyvalack

sötnos Birka :D

Svar: <3
Lina Ericson Stahlin

2013-02-10 @ 11:57:17
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Maja

vad gullig hon är din lilla Birka=)

Svar: Tack så mycket Maja <3
Lina Ericson Stahlin

2013-02-10 @ 15:20:05
URL: http://majia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0