Skulle behövt ett par nya ridhanskar

Jag är verkligen i behov av ett par nya ridhanskar. Det är egentligen inget större problem på dom som jag har nu, men dom börjat bli lite små och utslitna. Jag har tittat runt lite men inte direkt hittat något som jag verkligen verkligen velat ha.
 
Jag vill inte att dom ska kosta för mycket, då jag gärna köper ett par nya om ett tag igen och så ska dom helst vara bruna. Någon som har något förslag? :)
 
Här är några snygga handskar som jag skulle kunna tänka mig ↓

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: wilma

fin blogg :D

Svar: Tack så mycket :)
Lina Ericson Stahlin

2013-02-11 @ 12:26:41
URL: http://teamrane.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har dom längst till höger från Hööks, dom är riktigt snygga & jag får bra grepp om tygeln. Har haft de ca 2 år och kvalitén är super! :)

Svar: Aa tror faktiskt att det blir dom jag köper :D
Lina Ericson Stahlin

2013-02-16 @ 10:33:58
URL: http://www.ponnyryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0