Onsdag 6 februari 2013

Godmorgon på er! Vaknade och gick upp för en stund sedan och nu ska jag snart ge mig av till bussen. Har inte fixat några tidsinställda, men det var just därför jag slrev detta inlägget. Jag tror det blir enklareom jag inte sätter så mycket bloggpress på mig utan att jag fortsätter blogga för att det är roligt. Jag menar inte att jag ska sluta blogga helt, eller bara någon gång i veckan. Men ett par gånger om dagen - när jag känner för det.
 
Idag ska jag iallafall till stallet, båda två ska jobbas en stund i paddocken. Jag hade inte räknat med sånt här skit väder när jag skrev veckoplaneringarna, så vi får se hur det går. I värsta fall börjar det snöa och blir slaskigt och äckligt och då kanske jag skippar att rida. Åker till stallet vilket som!
 
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag! Kram på er ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0