MÅNADENS BLOGG?

Hej på er alla läsare! Jag har funderat lite på om vi ska börja med månadens blogg, först tänkte jag på veckans blogg men det orkar jag inte. Varje vecka kan bli lite uttjatat och om man kör det en gång i månaden så blir det lite mer spännande. 
 
Reglerna blir enkla, sista dagen varje månad så kommer Månadens Blogg att släppas klockan 12:00. Man kan endast bli vald 1 gång per år. Det är jag som väljer vem/vilka som ska få bli Månadens Blogg, men självklart får ni tipsa mig genom att kommentera detta inlägget eller mejla mig [email protected].
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Nevve.se-En gång Stalltjej, alltid stalltjej!

Jag nominerar då mig själv, eftersom min nya blogg är rätt trevlig säger folk, men jag behöver hjälp att hitta nya läsare :)

2013-02-24 @ 21:57:50
URL: http://nevve.se
Postat av: Maja

jag skriver i min egna:) Är ny på att blogga och det är alltid trevligt med lite fler läsare:)

2013-02-25 @ 09:08:54
URL: http://majia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0