LÖRDAG 23 FEBRUARI 2013

Hej på er alla mina underbara läsare! För en liten stund sedan hämtade pappa mig hos Evelina och nu har jag precis kommit hem. Jag ska snart byta om och äta lite lunch för att sedan dra till stallet. Det ska bli så roligt att få träffa mina älskade prinsessor igen! Smsade med Therese förut och hon sa att Ella var ganska pigg, plus att hon brunstade nu så det kommer bli ett riktigt roligt ridpass detta ;)
 
Solen skiner och det känns verkligen som att våren är påväg nu! Bara ett fåtal dagar kvar innan jag fyller 15år och ska göra moppeprovet. Vi får verkligen hoppas att jag klarar provet, allting kommer att bli så mycket lättare då. Kommer kunna åka till stallet varenda dag och även rida Yanara lite mer, bara några små uteritter eller liknande.
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: wilma

Tack! Detsamma :)

2013-02-23 @ 16:00:37
URL: http://wilmaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0