LÖRDAG 16 FEBRUARI 2013

Godmorgon på er! Jag vaknade precis och ska snart gå ner och äta frukost. Idag är det lördag och jag har ett par viktiga saker att göra. Strax efter klockan tre i eftermiddag så ska jag vara på ridklubben för att rida Yanara, eventuellt kommer film från det också. Efter det så åker jag hem och packar klart för fjällen resan.
 
Har även ett par skolarbeten som måste bli färdiga idag, då jag inte vill tänka på något sånt när jag är bortrest. Sen så har jag nästan fixat klart alla tidsinställda inlägg för veckan, men givetvis så tar jag med min dator och kommer uppdatera er på plats också.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0