En bild säger mer än tusen ord

Det är något med mig och Birka. Vi har klickat redan från början och kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går. Och visst alla säger ju att de älskar sin ponny och allt det här och det är så klart dom gör. Men jag inte bara älskar Birka, utan vi är som skapta för varandra.
 
Cinderella däremot tycker jag väldigt mycket om, såklart att jag älskar min bebis. Men vi har inte alls samma kontakt som jag och Birka. Å vi skulle aldrig änns kunna komma i närheten av de känslorna jag och Birka har för varandra.
 
Jag har aldrig känt den här känslan. Aldrig älskat någon som du, du är den ända. Min älskade lilla ponny ♥
 
 
Har ni någon gång upplevt någon liknande känsla med er ponny/häst? 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Moa

Snygg blogg!!!

2013-02-14 @ 16:53:17
URL: http://www.teamponygirl.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Min shetlandsponny Fredman, känslan är heelt strange, men så grym ♥

2013-02-15 @ 16:15:24
URL: http://eliteponys.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0