DRAR IGENOM DAGEN

Hej på er alla goa läsare! Dagen har varit riktigt bra, den bästa lördagen på länge måste jag faktiskt säga. Solen har stått högt på himlen och nästan inga moln alls. Hann rida båda prinsessorna innan jag åkte hem vid sex-tiden.
 
Jag började med att rida ut Birka tillsammans med Therese och Oskar. Vi satt upp i paddocken för att få känna lite på dom innan vi gav oss iväg. Birka har så otroligt fin idag, hon har aldrig varit så mjuk och fin i nacken och så mjuk i munnen. Det var helt gudomligt att få rida henne verkligen! Vi kunde till och med gå i form nästan under hela turen ♥ 
Sen så hade vi några bråk också, hon bockade ett par gånger i skogen och så taktade vi lite grann också, men så är det när man har en pigg ponny.
 
Therese lognerade Ella lite innan jag skulle rida henne, bara så hon skulle få springa av sig lite. Film på det kommer inom kort. Hon var riktigt pigg iallafall! Sen hoppade jag upp och red en liten sväng, bara skritt och trav för att vi skulle få känna lite på det, Ella var jättefin och skötte sig super!
 
Imorgon ska jag åka till stallet igen, ska vara där vid ungefär 12 tiden. Rider Birka och longerar och rider Ella, nu ska de motioneras ordentligt så de går att fokusera på annat än att de ska ha alla hovarna på jorden.
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0