DÅ VAR LOVET SLUT

Hej på er mina fina vänner! Nu tror ni säkert att det blir ett tråkigt inlägg eftersom att lovet är slut, men nej. Jag tycker lovet har varit långt för att egentligen bara vara en veckan. Har hunnit vara i fjällen, hängt med en massa goa vänner och varit i stallet tillsammans med mina underbara prinsessor.
 
Det finns inte så mycket att säga om dagens ridpass. Jag och Oskar skrittade ut på Birka och Flake, en riktigt skogstur. Vi klättrade lite i bergen, gick över välta träd och hittade en massa nya vägar. Det var verkligen kvalitéts tid med hästarna. Vi mötte även på ett par rådjur.
 
Jag longerade Ella en sväng innan jag red henne. Hon var lite bråkig så Therese fick ta över en stund, men sen gick det bättre. Red henne i trav och skritt i ungefär 20 minuter och i slutet tog vi även och galopperade på långsidan. Kräver inget av Ella nu, då hon sakta men säkert bara ska sättas igång. 
 
Nu ligger jag i min säng och ska sova, batterierna måste vara fulladdade inför morgondagen. Nu taggar vi en ny vecka med förhoppningsvis fint väder och en massa härliga stalldagar! :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Frida Olsson

tack Dsm <3 <3
Haha vad kul att du gillar den! :) <3

2013-02-24 @ 21:34:48
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0