Att komma tillbaka till helvetet

Hahah måste bara börja med att säga att rubriken är ganska överdriven, men ni kanske förstår känslan jag har efter ni har läste detta inlägget.
 
Det ska faktiskt bli ganska nervöst att komma tillbaka efter att ha varit i fjällen i nästan en vecka. Då vi måste ställa av både Birka och Ella under denna tiden. Och ni som läst bloggen ett tag vet nog hur pigga de här två små hästarna brukar vara efter de har vilat, speciellt Ella. 
 
Men jag vänder på allt och tar det som en ny utmaning, lär mig att sitta kvar på ytterligare ett par bockserier och luftsprång som Ella kommer att göra. Och så får jag öva mig på att sitta på en stark pigg ponny med namnet Birka också. 
 
Detta ska bli jätte roligt, även fast det är lite läskigt. Man vill ju inte ramla av liksom, skämt åt sido så är det tur att det inte är så långt till marken ;) Även fast det bara är att de får vila en vecka, så har vi byggt upp konditionen nu den senaste tiden och då blir det ännu mera energi.. 
 
Hur brukar era hästar eller ponnyer bli efter det har vilat?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA - ponnyvalack

hehe ojdå! Riktiga busfrön :)
Arkus brukar inte bli så superpigg, men ibland när han har stått länge och jag rider med kompis första dagen blir han näst intill galen ;)

2013-02-13 @ 17:46:50
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: julia

Heej! lägg gärna en åsikt i dagens läsarfråga :)

2013-02-13 @ 20:28:36
URL: http://juliabrodin.weride.se
Postat av: Frida Olsson

SV: Ja verkligen, han älskade det!
Tack <3

2013-02-13 @ 21:21:13
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0