Alla Hjärtans Dag - Torsdag 14 februari 2013

Då var det Alla Hjärtans Dag och jag har vaknat med ett leende på läpparna. Förmiddagen kommer spenderars i Stenungsund och så kommer jag köra moppe. Vi får hoppas att det inte är allt för mycket trafiken en torsdag som denna.
 
Vet fortfarande inte om jag åker till stallet idag. Men får ta och kolla upp det sen, kanske bara åker dit någon timme och pysslar om mina prinsessor. Vad ska ni hitta på idag då? ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Lisa

Har verkligen fastnat för din blogg nu och jag tycker verkligen att du och Birka passar jättebra ihop! Tycker även att du skriver på ett sånt proffsigt och levande sätt :D

Svar: Men gud vad gulligt skrivet, vad glad jag blir! Tycker din blogg också är jättefin! :D
Lina Ericson Stahlin

2013-02-15 @ 17:53:31
URL: http://lisalignell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0