Vad händer efter shettisarna?

Önskeinlägg från Elsa (http://eventingbyelsa.blogg.se)
 
Helt ärligt så vet jag inte vad som händer efter shettisarna just nu. Förhoppningsvis så kommer jag rida dom fram till hösten, eller iallafall hela sommarlovet. Therese vet inte om det kommer in några nya ponnyer eller inte, det beror på hur hennes sommarplaner ser ut.
 
Om ett par veckor kommer Mirél tillbaka, jag vet inte om ni kommer ihåg henne. Men Therese red in henne i höstas. Troligtvis så kommer jag att hoppa upp lite grann på henne också. Sen antingen innan eller efter så kommer ett annat hafflinger sto som jag också ska sitta upp lite på.
 
Kanske skrittar ut Flake ett par gånger också, men annars så finns det i dags läget ingen annan häst eller ponny att rida. Eller jo, jag kommer nog rida Yanara lite. Men annars så blir det väll att börja köra shettisarna och kanske leta en till medryttarponny :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0