Utvärdering av dagen!

Hej på er alla fina läsare! Det har rullat in en massa snälla kommentarer under dagen, vilket är hur roligt som helst. Statistiken har också bättrat sig något enormt, ni är bäst!
 
När jag kom till stallet hade Therese redan fixat allt, så jag tog in Birka direkt. Vi red ut en sväng i det underbara vädret, vi var ute i 1 timme ungefär. Jobbade lite galopp och trav i 20 minuter på en lång grusväg, hon var lite pigg och blev ganska stark i slutet men lyckades ändå få stopp på henne ;)
 
Ella skrittades ut en sväng i myren, hon var lite spänd idag och ville inte riktigt slappna av. Vi klättrade lite och tog pyttelite trav. När vi nästan var tillbaka i stallet så mötte vi en buss som körde super fort och direkt efter den kom en traktor med släp, Ella fick typ damp och började skutta runt som en tok. Då det var ganska lite plats på vägen så valde jag att hoppa av, man måste ju tänka på säkerheten.
 
När jag red idag så kom jag på ett par inlägg som jag skulle vilja skriva, som tur var har jag skrivit ner dom. Kan lova att jag hade glömt det annars, det gör jag alltid ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: johanna

Kör ett länkbyte med dig imorgon vid 15.00 om det är okej? isf gör jag tidsinställt nu!

Svar: Japp, har fixat mitt inlägg 15:25 imorgon :)
Lina Ericson Stahlin

2013-04-02 @ 21:34:11
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Jättefin bild! :)
Sv; Ja super skojjigt & mysigt verkligen!

2013-04-02 @ 22:32:20
URL: http://axelssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0