Torsdag 4 april 2013

Det är ju redan torsdag och oj var snabbt tiden går. Jag ska strax åka till stallet bara packa min lilla lunchlåda, idag blir det pastasallad och päron festis. Stallet ska mockas, vatten ska fyllas på och alla mat ska fixas sen så är det bara ridningen kvar. Tänker inte vara i stallet längre än till tre idag, har lite saker att fixa hemma. Men jag tror allt att 6 timmar räcker gott och väl :)
 
Tanken idag är att shettisarna ska gå ett lugnt dressyrpass i skogen, fokus på att dom är med framåt å lugn och harmonisk takt. Ska inviga schabraket och det nya spöt tänkte jag, tror dom kommer passa super fint i dom sakerna. Bilder kommer upp på bloggen imorgon förhoppningsvis!
 
Några tidsinställda är fixade så uppdateringen kommer att vara på topp, kanske bloggar något i stallet men det brukar vara en massa andra saker att göra så vi får se om jag kommer ihåg det :)
 
Finaste Willie och Therese igår, mer bilder kommer upp på bloggen inom kort!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0