tiden går alldeles för fort...

Jag kan inte förstå att jag bara har mindre än ett halvår kvar på era ryggar...
Jag kan inte fatta att jag kommer bli för lång...
Jag har aldrig brytt mig om en levande varelse så mycket som jag bryr mig om er...
Tillsammans var vi oslagbara, tills regler och anklagelser började existera...
 
Men vi ska visa dom, tids nog så är vi ute på tävlingsbanorna. Vi ska iallafall ge det en chans! Om det så tar flera månader eller kanske år innan vi hittar de rätta knapparna, men vi ska dit och vi ska vinna! ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Esmeralda

De fixar ni Lina! Jag vet hur det känns, det är otroligt jobbigt. Kram!

2013-04-12 @ 20:40:09
URL: http://esmeraldafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0