Ny inriktning på bloggen!

Från och med nu kommer jag inte bara skriva om hästarna i bloggen utan den ska handla om mig, Lina Ericson Stahlin. Vad jag gör på mina dagar, lite klädtips och så vidare. Givetvis kommer det stå mycket om hästarna då det är det som tar upp den största delen av mitt liv men även en del andra saker.
 
- Nya fräscha inlägg, varje dag!
- Varierande läsvärda inlägg, som får er att vilja stanna på bloggen.
- Mycket om hästarna, kläder och andra tips.
- Väldigt mycket nya bilder!
 
Men det allra viktigaste med bloggen är att jag får inte känna press. Utan jag uppdaterar när jag vill och en dag kanske det blir det fler inlägg än dagen efter. Men som sagt, jag får inte tappa suget igen så skicka iväg en massa kommentarer nu. Puss på er!
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA - ponnyvalack

Tips på lite vår-mode nu till våren? :)

Svar: Kommer inlägg om de ;)
Lina Ericson Stahlin

2013-03-26 @ 17:29:26
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0