Måndag 8 april 2013 - Time to work

Godmorgon på er alla sötnosar!
Idag är det prao för min del, tycker synd om alla er som ska tillbaka till skolan efter ett skönt lov. Men jag får vänta en vecka till. Jag ska iallafall prao i stallet vilket är helt awesome, stallet ska fixas sen så ska 3 ponnyer ridas också. Har inga stora planer för eftermiddagen, kanske tar och går en sväng eller något. Igår gick jag faktiskt 5 kilometer vilket är en bra start. Kanske sätter mig lite med svenskaläxan också, men jag vet inte riktigt. Beror på om jag orkar ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0