Jag kommer tillbaka

Statistiken ligger ganska högt, men ni behöver inte klicka er in här förren lördagen den 18 maj. Då drar jag igång bloggen igen med en massa nya saftiga inlägg och en massa nya bilder. Ville bara säga hej lite fort och bara så ni vet kommer inte bloggen att läggas ner eller liknande, jag har bara tagit en kort paus. Har ni tips på inlägg eller något annat som ni vill ska vara med i starten?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Malin

Vilken sötnos! :)

2013-04-23 @ 15:11:42
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Synd men klokt! Även fast jag vet om jag tar bloggpaus så kommer all våran statistik vi kämpat för ligga i botten så det vill jag absolut inte. Älskar ju endå att blogga :) men synd att man inte har mer tid till att blogga mer & bättre <3

2013-04-27 @ 19:40:04
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Lisa

Längtar tills du öppnar igen, jättefin blogg & underbart söta ponnysar! :) <3
Jag har nyss startat upp min nya hästblogg och undrar om du skulle vara intresserad av ett länkbyte eller ett gästbloggningsbyte när du börjar blogga igen? :)
Kram /Lisa

2013-05-02 @ 18:00:13
URL: http://ponnytidenut.blogg.se
Postat av: Erica

SV; Tack så mycket, vad roligt att du tycker det! :D

2013-05-02 @ 22:26:57
URL: http://ericahungler.se
Postat av: Anonym

Försök att variera din inlägg och inte frågstund, dagens outfit osv hitta på eget så blir din blogg mer personlig och inte så kall sen behöver det inte vara fem uppdates varje dag heller utan kör istället på två eller tre inlägg som är läsvärdiga och med kvalitè i, jag skulle också ha en och samma header ett tag och sen byta och inte byta massa små detaljer på en header som jag har sett att du gör, jag tror att folk kan bli lite förvirrade och göra upp en rörig bild av din blogg.
Jag tycker verkligen att du har lyckats med din blogg och du kommer säkret komma långt med den!
Och kom ihåg, dessa förslag var bara förslag.

2013-05-03 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0