I turned out liking you a lot more than I originally planned.. ♥

Min lilla Cinderella blir 4år iår. Helt sjukt hur mycket mognare hon har blivit på bara ett år. Vi har verkligen hittat varandra och jag kan helt ärligt säga att jag och Ella klickade inte alls i början. Men att ha fått vara med henne från början, att det var jag som red in henne är jag väldigt glad för. Ella är en utav de bästa anledningar till att jag har ett så perfekt liv ♥ Min lilla prinsessa ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: JONNA - shettisblogg

åh, hon ser ut som en liten bäbis på bilden! så sööt <3

2013-04-04 @ 10:30:12
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0