Hoppträning med Birka - 3 april 2013

Här har ni filmen från gårdagens hoppträning för Therese. Birka skötte sig bra och var framåt hela tiden. Hon stannade på oxern första gången vi kom mot den, men sen så flöt det på alldeles utmärkt. Hon hoppade verkligen jättebra på studsen också.

 

Förövrigt så känner jag mig ganska nöjd med min ridning också, vägarna kunde varit lite bättre men annars så tycker jag att det gick super bra! Vad tycker ni?


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Elin

Jättefina ser det ut! och Birka är bara så grymt söööt :)

2013-04-04 @ 12:29:24
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Emelie

Jättefint verkligen, du har utvecklats mycket sedan jag såg dig sist!:)

2013-04-04 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0