Godnatt alla läsare

Säger godnatt nu, har verkligen ingen lust att blogga egentligen men.. men allt för er. Mycket att fundera på just nu och jag oroar mig sååå mycket om en del saker. Tänker på framtiden och försöker göra de rätta valen, men ibland vet man inte vad det är som är rätt.
 
Hann bara rida Birka idag, men hon var iallafall jättefin. Testade att rida igenom LC:1 programmet bara för skoj skull, egentligen så skulle jag behövt vara 3 år yngre eller så får Birka ta och växa 30 centimeter för att vi skulle kunna tävla, så synd för gon var hur duktig som helst. Hade lätt kunnat ställa upp och tävla LC:1 redan nu i helgen, men åter igen - min ålder och hennes längd går inte ihop. 
 
Nästa vecka blir också tråkigt, tur att jag har stallet.. Annars hade jag gått in i väggen för länge sedan. Alla problem bara försvinner liksom. Men puss på er och tack för att jag kan prata ut här, även fast jag egentligen inte säger så mycket. kram
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Isabel Håkansson

Du kan ju fortfarande vara med på klubbtävlingar? :) Förstår om det inte är samma grej men då får ni iallafall komma ut!

2013-04-16 @ 07:30:07
URL: http://ponnyryttarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0