Godmorgon sunshines!

Nu ska jag snart dra till stallet, bara byta om och slänga i mig frukost. Ska vara hemma till 13 ungefär då vi ska på middag hos farmor vid 14-tiden för hon har fyllt år. Alla tre ska ridas idag, lite lugnt jobb då dom vilade igår och ska göra det imorgon igen. 
 
I eftermiddag ska jag ta det lugnt, komma ikapp med lite skolarbeten och städa mitt rum. Måste skriva klart min deckare tills på måndag, knivigt läge.. Har ni några tips på inlägg ni vill läsa?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia Axelsson

Sv: Ja precis! :)

2013-04-13 @ 10:06:43
URL: http://axelssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0