Dagens fråga

Vilka olika typer av arbete brukar ni variera mellan?
 
Jag försöker att blanda dressyrpass i paddocken, hoppning/bommarbete och uteritter ganska så mycket. Så fort det blir lite varmare ut så ska jag få hjälp av Nettan, så jag kan få lära mig hur man kör och tillslut klarar att dra ut och mysa själv. Och i samband får jag nog lite koll på hur man tömkör också :) 
 
Här är en bild på när jag körde Ella för första gången, augusti 2012

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia Axelsson

Lite samma som du, Gillar att variera och så ♥

Vinnarna av dagens blogg är uppe, Blev det du? ;)

2013-04-21 @ 20:53:42
URL: http://axelssonjulias.blogg.se
Postat av: Evelinn Bladström

Jag kör lite allt möjligt: dressyr, kör, markträning, lösridning, hopp osv. :)

2013-05-08 @ 12:52:56
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0