4 nagellack

De här fyra grymma nagellacken kommer från Nordic Cap!
Jag älskar dom, färgen håller bra och man behöver inte måla flera gånger för att färgen ska få den samma som i flaskan. Fick dom av min mamma i födelsedagspresent så jag vet inte vart hon har köpt dom. Men dom är iallafall underbara, jag rekommenderar dom!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Mamma

Kan fixa fler färger om Du vill?!?! Kul att de var så bra 👍😜😃

2013-04-12 @ 13:21:45
Postat av: Emelie

Åh jag har ett vitt sånt där och det är verkligen såååå bra! Jag köpte det för 10 kr (!!!) och det är de bästa nagellacket jag har! Jag köpte det på barnenshus (xD) men jag har även sett det på andra ställen

2013-04-12 @ 15:08:44
URL: http://icelandicforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0