1 år på Stall Hjälmvik

Glömde skriva det tidigare, men idag har jag varit medryttare på mina prinsessor i ett helt år! Är så himla glad för alla möjligheter jag har fått på Hjälmvik, så mycket hjälp och verkligen kunnat utveckla mig inom ridningen. Allt jag kan har jag lärt mig där!
 
Är verkligen jätte nöjd med allt verkligen! Tack för att jag får vara på Hjälmvik och att ja har fått all den hjälp och förutsättningarna för att utvecklas. Nu kör vi och taggar inför mitt andra år! :D
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Maya

Jaa, tack! Visst är hon fin? Världens sötaste lilla ponny är hon :)

Svar: Ja verkligen jättefin! :)
Lina Ericson Stahlin

2013-04-02 @ 18:13:25
URL: http://mwb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0