Next up... HJÄLMVIK

Hej på er! Lite töntig rubrik... Men jag kom inte på något annat, haha! :D
 
Nu cyklar jag snart till stallet, men jag har fixat en del inlägg som kommer komma upp under dagen. Så ta och kika in här lite då och då ;)
Skall blir riktigt mysigt att rida ut med Therese idag, det var länge sedan nu :)
 
Enligt väderprognosen skulle det ha regnat sen sju imorse och fortsatt ända till 1 imorgon förmiddag. Men hittills har det inte kommit en ända droppe. Vilken tur!
För det är inte roligt att rida i regn, tycker det förstör hela stämningen. Det känns som att man inte alltid får ut något av det liksom :/
 
Nu måste jag bara byta om sen drar jag! Ha det bra friends! ♥
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0