Ingen ridning, regnet bara ösde ner....

Godkväll alla mina vänner ♥ Nu sitter jag i sängen och förbereder blogginlägg samt chattar lite med Nanna, vi kan inte bestämma vart vi skall paroa. Någon som har någon idé?
 
Det blev ingen ridning idag, det regnade alldeles för mycket och det gör det fortfarande. Istället pysslade jag om min prinsessa, borstade henne noga och pussade på henne lite extra! Sen tog jag även och putsade Birkas sadel och träns, gjorde allt jätte noga! Tog loss alla delar och verkligen gjorde rent, sen masserade jag in balsamet med en liten svamp!
Speciellt tränset blev jätte snyggt, brunt läder är mycket snyggare ny putsat än svart ;)
 
Kanske skall till stallet imorgon, skall kolla med Therese. Som det ser ut nu skall det regna imorgon med, men jag har fler saker att putsa så varför inte en regning dag med läder doft fast präglad i näsan. Både Ella's träns och Birkas gamla träns, samt några remmar son Nettan bad mej putsa!
 
Bloggar mer imorgon, ursäkta för dålig uppdatering idag med. Men läxorna, skolan och hästarna går tyvärr före. När jag måste så lägger jag allt fokus på skolan och hästarna och då kommer bloggen vid sidan om. Så enklet är det :) Kram och godnatt på er! ♥
 
Världens finaste snyggaste ponny! ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ronja

Åå tack detsamma! :) kram

2012-09-26 @ 07:44:39
URL: http://ronjaboketta.blogg.se
Postat av: lova

hej! skulle vilja att du la upp några nya bilder på birka och ella för det ser ut som att du nästan tar samma bilder hella tiden och lägger upp! :)
Ps. grym blogg!

2012-09-26 @ 09:36:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0