Hiss och diss

Goddag allesammans, hur står det till? ;) Kör en liten hiss och diss såhär på eftermiddagen. Bloggens första, vad tycker ni om upplägget?
 
Det jag vill idag hissa är:
* Att jag snart skall få min Macbook, längtar till 6 november.
* Att sommaren är slut, är inte jätte mycket för värmen och solen å så ;)
* Att jag och Birka snart skall tävla. Längtar som tusan asså! Skall bli så himla roligt :D
* Att nu när skolan har kommit igång igen, så känner jag verkligen att jag har kommit in i rutiner. Det är jätte skönt att ha koll på grejerna och veta när och vad som händer :)
 
Det jag vill idag dissa är:
* Hösten... Ibland kan jag tycka det är jätte mysigt, sena kvällar med tända ljus. Men när det kommer till ridningen, det regnar hela tiden och blir kallt och blött. En massa ridvägar förstörs för att det blir för blött, och i och med att Hjälmvik bara (eller bara och bara) har en paddock å ingen manege så kan vädret lätt förstöra ett ridpass :(
* Skolan, varken orkar eller hinner med läxorna :(
* Jag vill dissa att jag aldrig har sovmorgon, inte änns på helgerna. Men i och för sej, när man skall upp tidigt för att åka till stallet så skall jag inte klaga ;)
 
Det här var dagens hiss och diss. Hoppas ni alla får en forsatt bra dag!
 
Lilla busiga Ella, som ser jätte glad ut!
(jag hoppade upp utan hjälm bara för att ta den här bilden, annars ríder jag inte utan hjälm. Ville bara observera detta så att jag inte får en massa olika kommentarer sen)

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

svar - tack så jättemycket för din fina respons!! :)
din blogg är också SUPERFIN! ♥

2012-09-21 @ 18:56:36
URL: http://brkryttare.blogg.se
Postat av: Miranda (Manda) Svensson

Vill dissa och hissa typ samma, förutom att att jag ÄLSKAR sommaren :D

2012-09-21 @ 23:03:58
URL: http://mandissss_horse_lover.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0