Hästarna, 28 september 2012

Hej på er! Både Birka och Ella skötte sej jättebra igår.
 
Det var första gången jag red ut Ella helt själv, hade lite ont i magen så jag hade inte 100% fokus. Men Ella var så lugn och fin så det var inget att oroa sej om. Det var några får som var lite läskiga och två hundar annars var det ingen fara med lilla Ella!
Hon börjar bli riktigt duktig nu. Min lilla 3-åring ♥
Skrittade hela rundan (myren). Gjorde halt ibland, och några tempoväxlingar bara för att se till att hon var med på noterna och lyssnade på mej.
Klättrade också. Ella var duktig, det var lite läskigt och konstigt. Hon hoppade och skuttade uppför berget, men uppför kom vi iallafall och jag skrattade och berömde henne super mycket!
 
Är jätte nöjd med Ella idag, tyvärr hade jag lite ont i magen som sagt. Men det var ju inte så att jag höll på att dö på hennes rygg. Då hade jag aldrig hoppat upp änns! ;)
 
Red Birka i myren också, barbacka! Skrittade för det mesta, lite trav och pytte lite galopp. Klättrade med Birka också, hon klättrade på bra inga svårigheter! Galoppen gick bra, för en sekund trodde jag att jag skulle tappa balansen, men sen fick jag tillbaka den, hahaha!
Birka testade mej ganska mycket idag. Hoppade till för lite små saker, men inget speciellt. Skit ponny :*
Är jätte nöjd med henne också! Lilla Birk!
 
Birka, Ella och Peffson - våren 2012

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0