Här skall det egentligen stå en rubrik!

Hejsan allesammans! Har ni haft en bra lördag? Min har varit riktigt grym, en utav de bästa på länge faktiskt. Förlåt för att uppdateringen inte varit på topp!
 
Sov gött imorse, inte så länge men jag kände mej ändå utvilad när jag vaknade. Åt frukost och sen åkte jag till badhuset med pappa, cessi och hennes kompis.
Efter det åt vi lite snabbt på McDonald's innan vi åkte vidare hem. Vi var inne en snabb sväng på hemmakväll och köpte godis och på expert och köpte en sladd till min telefon, som gör att jag kan lyssna på spotify genom min stereo!
 
Vid fyra tiden kom Evelina och stannade till halv tio ungefär. Vi hade det super mysigt ♥
Jag har ju nästan ingen tid alls kvar på vardagarna, eftersom jag spenderar hela min lediga tid i stallet. Så då är det roligt att få spendera några timmar på helgen med mina underbart fina vänner! ♥
 
Imorgon skall jag vara på stallet vid först klockan 2. Så planen är att sova riktigt länge, så jag får ny kraft och energi till resten av veckan. Skall antagligen hoppa Birka, det skall bli riktigt roligt! Det var länge sedan vi hoppade nu, tror vi skall hoppa bana. Mycket koncentration på vägarna ;)
 
Bloggar mer imorgon, nu är det att fixa lite tidsinställda och sen en date med sängen! Så godnatt på er, vi hörs imorgon!
 
 
Gammal bild på mej och bästa <3

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0